Då har man testat det också.

Vinterkräksjukan är inget trevligt det vet jag nu. Inget trevligt alls faktiskt. Bara spy spy spy. En gång i halvtimmen mellan måndag och tisdag natt. Det blir många gånger det så många att jag nästan kunde bosatt mig på toaletten. Gårdagens föda bestod av vatten och tre rostade bröd med smör. Inget fick jag behålla av det heller. Idag får jag iallafall behålla vetten.. Vi får se vad som händer efter första målet. Just nu väldigt ont i ryggen och magen av allt kräkande, skakig och svag av ingen mat. Men jag är hungrig som en varg. Nu blir det frukost. Ni får stå ut med att det inte blev så trevligt inlägg dethär.. för det finns faktiskt inget trevlgt att skriva om det.  nope.


Kommentarer
Postat av: syster

ät din jäkel

2008-12-10 @ 13:02:32
URL: http://bebson.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0