Nu har den dött.

Helt och hållet dött. Fan me! Idag vänner kan jag inte nås på mobilen. Ska försöka hinna iväg efter jobbet och skaffa mig en billig ny. Klart att allt sånt skit ska hända när man är som pankast. Håll tummarna folk för jag känner mig helt handikappad. Ja Ååh! Det är ju så typiskt, Ska på en trevlig middag + uppvisning på lördag med alla från magdanskursen och de ska höra av sig om information denna veckan.. Hoppas hoppas hoppas att de inte försöker ringa idag.

Påtal om något helt annat så ska jag besöka frisören i morgon.. Vad tycker ni? Ska jag våga mig på en permanent? spara det långt ? eller klippa upp det lite bara? Jag har en aning beslutsångest. Aaaah!


Kommentarer
Postat av: malin

högsta budet är fortfarande 40 kr :)

2008-12-03 @ 12:14:30
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: PETRA

SEN

2008-12-04 @ 06:27:27
URL: http://bebson.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0