Vad ska vi göra i kväll?

Jag är trött, jag är pigg. Jag vill skratta, jag orkar ingenting. Jag vill supa mig till en roligare sorts dramaqueen och samtidigt sluddra med chips i soffan. Vad ska mn hitta på i kväll? Det är svårt när man känner sig öppen för alla förslag men samtidigt jävligt kräsen. Ni är välkommna med förslag iallafall.

Idag blir det horroskop! Inte för att jag tror på sånthär överdrivet mycket men ibland kan det vara skoj att läsa. Nån annan som är lejon som tycker att det stämmer?

Lejonet (23/7 - 22/8)

Den lilla otur som du tycker att du har plågats av på sistone ser ut att äntligen ge med sig. Stjärnorna pekar på en riktigt tursam vecka både i det lilla och i det stora. Till helgen behöver du vara lite för dig själv, du har inte riktigt den energi som krävs för en helg fullspäckad av aktiviteter. Det kan du dock få svårt att övertyga dina vänner om som verkligen vill att du följer med.


Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0