Fixar och trixar dag.

Äter dillchips, snorar och fryser. Hah, så härligt. Tror att en riktig dunderförkylning krossar mig sakta men säkert. Inte ska man ha sån tur att slippa det denna hösten heller.. det är nu det börjar. Men nu till dagens rubrik: Japp, fixat färg och roller och sånt annat man behöver så jag kan måla kart det sista i hallen i helgen. Har Fixat mycket med designen här idag med! Vad tycks? Inte riktigt klar än men.. Tur att man har kompisar som är bra på sånthär, Tack Amanda och Emelie. Nemen, Ska ja bli irriterad nu med?! Min enterknapp slutar fungera från och till. Ööh.

Mycket mycket bra låt. Jag får den inte ur huvudet.


Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0