Friday I'm In Love.

Kär :Yes, bra dag idag. Jag har gjort värsta mackan som jag ska äta til frukost. Så den sätter jag stämplen kär på. tomat, sallad, gurka, örtkyckling och currydressning. Känns bättre att äta när man lyxat till det lite. Annars känns det bara som ett evigt tuggande utan något som helst nöje.
Förälskad: ja! helt uppåt öronen förälskad i min Tina som ligger kvar hemma och sussar sött. Hon är det mest dyrbara i hela världen och jag skulle vara hemskt olycklig utan henne i mitt liv.
Förtjust: Det får bli tanken på att min babe ska ta med mig på jakt efter en ny klännning i morgon.Oh yes! i need it. Och såklart att det är fredag idag. Veckans sista jobbdag.

Nu blir det jobba och en ny ljudbok, Pojken som kallades DET. En såndär som man kan gråta till.

Föresten, Varför är ni så dåliga på att kommentera? Jag vet ju att det är fler som läser. Komigen! var nu inte så blyga.

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej, nu sitter jag i eran stol och kommenterar. duktigt va? lalala. hej då nu ska jag se på svensson svensson.

2008-09-13 @ 20:07:39
URL: http://mandz.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0