gårdagens fynd.



Hiss  eller diss? bilden gör det ju inte riktigt rättvisa.

Det spelads joddla med siv högt på jobbet och alla sjunger med. "Ööööööl är det goaste jag druckigt!" Det blir en bra dag i morgon. Jag ska träffa emmelie tidigt i bredaryd och göra oss iordning för fest! Sen blir det vidare till bjudningen, inflyttningsfest hos min jobbkompis jacob. Sägs att vi ska bli uppåt 40 pers så den hyrda bussen kommer bli full :) vidare till sigges blir det sen och joddla med siv uppträdande. hah, alla bönder är med!  Idag slutar jag tidigt. Fredagar måste fan va den bästa dan på hela jobbveckan. Lätt! Idag är det slöjobb, jag och mongo ska rensa rabbater. yeeaj!

Åh, föresten jag var så jäkla duktig igår, Som kanske alla här märkt är jag inte alls särskillt bra på datorer, Min blogg sen ju ut som den gör. huh. Men iallafall efter lite telefon guidning av min vän Dick igår så fixa vi datorn hemma så jag kan laddda min mp3 igen och lägga in bilder! wooho!
Nu jobba jobba! "kaj! kaj! kaj! Känner du kaj? kaj! kaj! som är gay!?"

Kommentarer
Postat av: lill miss piggy

Kameran funkar inte alls. WUHU

2008-09-05 @ 07:21:50
URL: http://loaded.blogg.se/
Postat av: amanda

du måste gå in o ändra massa inställningar. svårt att förklara såhär. om du vill kan jag fixa det? om du vågar ge mig din kod, hah. annars kan vi ta det på msn nångång när vi är inne samtidigt =)

2008-09-05 @ 13:49:02
URL: http://mandz.blogg.se/
Postat av: amanda

jobbar du med jacob danielsson eller?

2008-09-05 @ 13:50:00

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0