Jag testar talbok.

Dolly Parton min älskade Dolly men det blir lite jobbigt att lyssna på 8 timmar om dan på jobbet. Jag känner mig helt fast och kommer inte på nått nytt att ladda den med. Bestämde mig för att lägga musien åt sidan och ladda med en bok i stället, en talbok. festligt! Det ble Lisa Marklunds - Gömda. Så nu hoppas jag bara att den håller mig sysselsatt ett tag framöver och låter tiden på jobbet bli lite mer spännande och gå lite snabbare.

De sista myggorna i sovrummet ska slaktas så jag kan sova gott och slippa bli halvt äten. Natti natti. Vi satsar på en bättre dag i morgon.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det blev inte mycket till utklädnad. hade bara bruna byxor och en gul t-shirt på mig. Hah. men men.



Du det är asbra att ha talbok på jobbet, det är det enda jag lyssnar på. Tiden går skitfort =)

2008-09-08 @ 23:45:37
URL: http://mandz.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0