kommer ni ihåg?

gymnasiet, det känns så jävla längesedan. Vet inte vad jag fick det ifrån men jag satt och fundera på bussen påväg till jobbet idag om vad man egentligen lyssna på för musik då. Dehär är låten som kom upp.. Och jag får fortfarande lite gåshus och fylls med värme varje gång jag hör den. Förvånad blev jag också av mig själv när jag började sjunga med direkt när jag tryckte play. Det kanske inte är så längesedan ändå och jag kanske inte är så gammal som det känns ibland.


Ck - rosa moln.

Jag känner att jag behöver ha det lite som det var förr så jag har bjudit hem kompis Amanda och kompis Emelie på filmkväll och häng på lördag. Hoppas att ni kommer hörrni!

Idag blir det en kort dag på jobbet, skönt. Syster ville att jag skulle följa med henne till sjukan vid 2 och det är klart man ställer upp. Hoppas bara inte att testerna kommer visa något dumt.
fixat ner fortsättningen på boken "Gömda" också "Asyl" heter den och faktiskt tycker jag inte tiden på jobbet går mycket fortare men lite med spänning på jobbet är ju inte fel. Var det inte någon som sa att man blir klok av att läsa med? Där du! wuuhuh!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-09-11 @ 06:24:42
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

wey, jag kommer iaf :) ska bli skoj att se hur ni bor med ju. chips o dip va? =)

2008-09-11 @ 06:53:48
URL: http://mandz.blogg.se/
Postat av: Albin

Men va fan! Jag vill med mysa. :( Jaja. Jag ska städa min lägenhet nu. Grattis till Albin. WIEEE!

2008-09-11 @ 10:19:59

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0