snyggdagar.

Bilden är ganska gammal och jag ser verkligen inte ut så nu när jag sitter här tröttare än tröttast i mina ljusblå flanell pyjamasbyxor, urtvättat linne, halvskabbigt platt hår och inget smink. Jag är en av dom som måste fixa och trixa och kämpa lite för att se snygg ut och det brukar oftast ta lite tid. Tid som jag inte har varje dag så mina snyggdagar är ganska sällsynta. Men när jag ser en bild som den här så kan jag inte låta bli att tycka att jag riktigt lyckas ibland. Åoh,vad Jag gillar de dagar jag känner mig snygg..  Jag borde ta mig tid oftare. Idag ska jag iallafall ta och kladda på lite nagelstärkning för mina naglar behöver det verkligen. ohja. Kul att ni läser föresten. Godnatt vänner.


Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0