ta hand om mig när jag blir gammal.

En gammal rolig bild för allt gott.

Måste ha varit nån gång i den första månaden vi träffades.
Nu är det snart 2 och ett halvt år sen.
Det är inte lätt men jag börjar tro på dig <3 i still love you.



Det finns bra förutsättningar för dan, Jobba och lyssna på talboken.. bussresan hit gick snabbare än vanligt och hoppas att jobbet gör det med nu. Tina ska laga tacopaj tills jag kommer hem så vi hinner åka och kolla på saris nya katt. Sån där "leopard "katt . Åh, vem kan egentligen motstå kattungar? Som vanligt skulle jag vilja åka hem nu direkt men det är bara att bita ihop till klockan fyra. Jobba jobba! hej!


Kommentarer
Postat av: lill miss piggy

I hope it is about me.

Gör ont om du inte tror på mig=*

2008-09-09 @ 06:27:33
URL: http://loaded.blogg.se/
Postat av: lill miss piggy

Hahah naww =)=)

Baby, Det sånt här vi ska göra.

Älskar dej galet mycket, Och jag ska bli bra.

Du är det finaste jag har,Och det lixom

sjukt sant. Im yours for as long as you want me to be.

2008-09-09 @ 06:36:24
URL: http://loaded.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0