EN VIT HELG MED BRÖLLOP.

Ikea, nya gardiner, stänger, kuddar, lampor och lull. Vi har fått mycket gjort för vi har vait nyktra i helgen. Oj oj. Det är stort. Igår var man gäst på fint bröllop när en av Tinas bästa vänner gifte sig. Blev jobbigt ett tag.. Klarar inte riktigt av det när det när det rullar lyckotårar från bruden och det ska sägas ja. Jag är helt enkelt för känslig.
 
Imorgon börjar en ny vecka,  hoppas det blir fredag snabbt. För på fredag blir det stockholm! Just det! Fick sålt våran hamterbur idag och blev riktigt förvånad när det var en gammal klasskompis (Anna jenssen) och hennes kille som kom och hämta den. trevligt. Massa extra pengar till stockholm. Yes! Nu blir det att mysa ner sig isoffan med Tina för hon ropar "kom och kramas" och det är väl lika bra att passa på för snart ska hon till jobbet och då blir jag ensam igen :/ blä.

Kommentarer
Postat av: Elin

vad mysigt med bröllop! & mysigt att handla på IKEA tillsammans också.. En myshelg helt enkelt. :)

Själv sitter jag och pluggar, och blomkålssoppan står på spisen! Hoppas du mår bra!

Hur var det med Anna J förresten?

Kraaaam

2008-09-28 @ 20:10:41

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0