Jag kan inte låta bli.

JAG ÄR:
Blyg: Ja ibland så.
Smart: Jag tänker mycket iallafall. hah.
Långsam: När jag fixar håret, Men vissa saker ska ta dig.
Stressad: ALLTID! ok. jag är la lite seg då.
Tålmodig: Vissa dagar
Djup: Nä, inte särskillt om du frågar mig
Öppen: Ja visst, Kom och bli min vän bara.
Ärlig: Oftast.
Positiv: Jag försöker.
Rolig: Ja, men det är bara jag som skrattar.
Ansvarsfull: Ja allt ska göras rätt.

JAG HAR:
Svikit en kompis: Det har jag säkert.
Förlorat en bästa vän: Nja, Man saknar ju den gamla goda tiden ibland.
Sagt att jag älskar en kompis: Jag har lite svårt för de orden.
Sovit med en killkompis: Skavfötters sov man ju alltid när man var mindre.
Sovit med en tjejkompis: Klart.
Pussat en av samma kön: Ohja, Ni vet ju att jag har min Tina.
Slagit en kompis: Hah, Ja. fridlund fick mycket struk en gång.
En kompis som vet allt: Nä, det tror jag inte.
Berättat hemligheter: Säkert det med.
JAG HAR:
Blivit sårad: Jag är känslig så det är mycket som sårar mig.
Haft stadigt förhållande: Tina <3
Krossat någons hjärta: Jag som är så snygg.. många gånger.
Gett någon ditt hjärta: Ja hon har det varje dag.
"Playat" någon: Inte med mening.
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja och jag hoppas hon tar åt sig.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nä, Orden är heliga för mig.
Varit otrogen: Nä så långt får man inte gå.

FAVORIT:
Låt just nu: ARASH - Suddenly, Jag får den inet ur huvudet.
Pryl: mp3n, jag skulle dö på jobbet annars.
Film: freddy got fingered väntar på datorn.
Lärare i skolan: Huh, vet inte om jag hadde någon sådan.
Plats: Skåne!
Frukt: Den där nätmelonen.
Dricka: Äpplejuice.
Drink: Jag är för fattig för det.

JAG HAR:
Opererat mig: Ja, tänderna.
Cyklat omkull: Ja, och jag fick styret rakt i magen.
Sjungit i duschen: ofta, Jag brukar lyssna på Dolly från vardagsrummet.
Hoppat bungyjump: För högt för mig.
Fobi för något: Sjö och havs bottnar.. och småkryp med många ben.
Sett någon dö: Nä.
Varit på begravning: nej
Sagt att jag hatar någon: När jag blir arg kan jag säga vad som helst.

LIVET:
Svart eller vitt: svart
Skriva eller tala: tala
Öl eller cider: cider
Nagelbitare: Jag har nyss slutat. stolt.
Mobil eller ipod: Jag har ingen Ipod :/
Snygg eller charmig: Båda såklart! ^^
Lösgodis eller choklad: Surt!
Frukt eller grönsaker: frukt!!!!!
Film eller serie: Serier.
Festa eller softa: Så myket som möjligt av båda.
Sommar eller vinter: Sommar.
Fredag eller lördag: lördag.
Ljus eller lampa: Ljus.
Kärlek eller vänskap: Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Adda min MSN så kan vi prata om de :) Adressen står ovan

2008-09-24 @ 21:57:32
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: johanna

hejhej! nice sida:)

2008-09-26 @ 15:31:38

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0