zombie ko


   
hela långa veckorna går jag runt som i en dimma. Jag är lika trött när jag går till jobbet som när jag kommer hem. Igen energi till något. Stupar rakt ner i soffan efter jobbet och ligger halvdöd tills jag flyttar över till sängen för natten och det börjar tyvärr synas på min kropp. Allt oftare känner jag mig tjock, ful, gammal och mest sliten. Jag som många andra blir lite extra sugen på nått när jag är lite nere och i kväll blir det en riktig fettomacka i stekpannan. Ok, jag är jävligt gnällig idag och behöver lite kärlek och uppmuntrande kommentarer. Jag erkänner.

Det är Comedy ink på 4ran. Lätt kvällens höjdpunkt! Hoppas Tina kommer hem snart, gått nån timma nu sen hon var hemma. Hah, jag saknar henne så fort hon går utanför dörren.


Kommentarer
Postat av: Sojung

sv: hihi okej, jag får kanske testa det då:D

2008-09-15 @ 19:13:54
URL: http://sojung.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0