Detta jävla travande

Det kommer ta mycket kraft och tid att sortera bort eller åtminstonde lägga lite åt sidan. Jag är inte alls bra på det utan grubblar tills jag går ner mig och känner mig helt tom och ofunktionell. Inte alls det bästa sättet, min hjärna bestämmer och den är inte alls så trevlig. Jag är trött på att låta er fittor härska. Det är trav på tv. fy fan! nu ska jag duscha, Idag finns det inte mycket som är bättre än att hoppa direkt från duschen ner i sägen och bara gosa ner sig i de ytvättade lakanen. härligt! härligt! härligt! Så det är precis vad jag ska göra nu. Synd bara att min snygga flickvän inte ligger där och väntar på mig idag. Ibland måste man ju jobba också. Vi tar igen det i helgen sötö. nu är det dax!


Kommentarer
Postat av: lill miss piggy

Mwihi! fasen va snygga tapeter vi har^^!

DU ÄR SNYGG BABY! PUHUSS!

2008-08-26 @ 06:14:57
URL: http://loaded.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0