Förfest hos mig.

Jag vann bowlingen! Hah, jag är fan överaskande bra på att bowla.

I morgon blir det systemet tidigt och sen ska jag bara fixa och trixa med smink och andra grejer innan folk kommer.. kanske hinner jag öva lite på låtarna till singstar. Hah, jag hatar att förlora. Jag ser verkligen framimot att få sitta flera timmar och vara nogrann och försöka se sådär snygg ut som man inte ofta hinner. Det är så avslappnande på något sätt. Allt utan stress.

Jag vill att allt ska gå bra i morgon. Jag vill vara glad, full och mig själv utan problem. Jag har en klump i magen och jag tror att den är svår att få bort.
I just want to make it work.


Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0