Ge mig salsa

Kramdag för mig och Tina idag, det är så skönt att stänga av tvn ibland och bara vara. Men såklart tog det  inte många minuter förens både jag och hon somnat. "Hej jag heter hanna och jag är lika trött dygnet runt" sant. Efter alarmet ringt var hon påväg till jobbet och jag fixa den sista salladen till lunchen på jobbet i morgon. Man får ju försöka vara lite nyttig ibland. Påtal om nyttig så startar min magdanskurs snart för hösten, skönt att röra på sig lite igen. Fast årets plan var ju att börja röra på sig lite mer än en gång i veckan och hoppa på en extra danskurs. För jag behöver det verkligen , Bli av med lillbullen och kanske bli lite piggare. Jag var iallafall sjukt sugen på salsa eller nån annan latino insprerad dans med det enda som de hade att erbjuda nu var nån reggea/afrikans dans och jag blev lite besviken. Men hej! jag får la kanske ge det en chans och testa i allafall en gång. Det kan ju inte skada. Oh no. Nu blir det tillbaka till sängen, skönt att komma dit i tid för en gång skull och så har jag ju en sovtimma plus. Nice. Godnatt mina vänner.


Kommentarer
Postat av: lill miss piggy

Sova hela dagen va mys=*

2008-08-27 @ 06:27:09
URL: http://loaded.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0