Jag har hittat mitt nya snacks.


Kan man vara besoende av chips? Isåfall är det nog det jag är.. äter nästan två påsar i veckan och jag vet att det börjar synas på min figur, uscha. Men nu tror jag jag har en liten lösning på problemet .. Jag har nämligen hittat nått nytt att knapra på och goda är dom också!  Vad är det då? Jo det är Riskakor med smak av gräddfil och lök! ååh. fast lite sugen är jag ju på chips fortfarande.


Helgen har varit lugn. Tapetseringen av hallen är klar. skönt! Bara lite ny vitfärg runt dörren som behövs nu. Annars har det bara vilats och kollat på tv. Vi är för slappa. Men på onsdag börjar dansen och jag är peppad. Ska bli riktigt skönt att bli av med lite hull. Jag har duschat och luktar gott. Mackorna och matlåda till jobbet är gjort. Är inte matlåda nästan de mest depprimerande som finns föresten? Bara benen som ska ha lite lotion innan dom med mig slänger sig i sägen. Idag ska jag sova tidigt. Natti natti vänner.


Kommentarer
Postat av: Sojung

sv: jag bor i Ösersund, själv?:)

2008-08-31 @ 21:21:00
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Sojung

sv: jag bor i Östersund, själv?:)

2008-08-31 @ 21:21:14
URL: http://sojung.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0