Ska du köra?

Tillbaka till verkligheten. Min fest lycka har lagt sig lite men jag längtar fortfarade till lördag. hoppas det blir samma gäng som förra helgen och att alla är pepp för sen kommer ni inte se mej eller Tina ute på en hel månad. Nope. Vi ska lägga pengar på lägeheten i stället och det kommer bli fint! Om någon har lust att skjutsa vårt fyllegäng på lördag föresten får ni gärna höra av er!? tack tack. Bara några timmar kvar på jobbet nu.. Ladda mp3n med musik igår så tiden ska gå lite fortare. Country hits med Dolly och vänner och Pussycat Dolls. yeah!

Idag ska jag testa på mormors kassler recept för jag gillar det och Tina gillar det. Och det är klart hon ska få sånt som hon gillar av mig för jag gillar henne. Huh.


Kommentarer
Postat av: lill miss piggy

Mahh du är söt^^ =**

2008-08-19 @ 16:45:57
URL: http://loaded.blogg.se/
Postat av: amanda

ska ni till chappen på lördag också? vill också meeed

2008-08-20 @ 19:05:36
URL: http://mandz.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0