Tack amanda

HAR DU :

Ett förhållande: Ja, Jag har hittat den sötaste
En bästa vän: Med sånna kommer krav så nä, Lagom vän är bäst.
Haft ett seriöst förhållande: Yes. Fast inget som är värt så mycket som nu.
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja, eller andra iallafall. Såld.
Fått ditt hjärta krossat: Ohja. Jag är känslig.
Haft ett one night stand: säkert
Skrikit åt en lärare: Man kan säga att jag är lite känd för mitt temperament.
Kysst någon och sedan ångrat dig: helt klart.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Det gjorde jag hela tiden innan.
Några smycken som kostat över 1000 kr: nä men nära. Söten köpte ett armband för 800 till mig en gång.
Snusat: Nej för fan! Jag tål inte lukten av de asså.
Rökt: Ja, Men bara när jag varit full. (står inte ut med röken heller)


11 DAGENS:


Klädsel: Grå t-shirt med tryck, Svart luvtröjja och fula arbetsbyxor.
Frisyr: Åt helvete! Han bara topera halva huvudet innan bussen. Får nog ta och smita in på toan sen.
Låt: En som jag är irrriterad på är ju "joline" med
Vill ha: Den listan kommer aldrig ta slut.
Sjuka: Det kommer nog.
Drog: Jag behöver sömn.
Saknad: Tina! Alltid!
Köp: Det var jävligt längesedan nu. Pank pank.
Godis: Lådan på lagret fylldes på igår så hur ska jag kunna motstå?
Attityd: Trött och gnällig
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Herregud! Jävla hår!


10 FÖRSTA:

Bästa kompis(ar): Frida kankse?
Bil: Jag åker buss.
Kärlek: På ritigt, Tina.
Husdjur: Marsvin
Semester: Disneyland med familjen.
Jobb: Skit Leba.
Köpta skiva: Miss li måste det nog vara.
Piercing: I sidan på näsan måste det nog varit.
Konsert: Kent i göteborg.
Fyllan: Nått vin som vi klunka efter ett disco på högstadiet. hah

10 SISTA:

Personen som sms:ade dig: Tina
Personen som du kramade: Tina
Peronen som ringde dig : Tina
Personen som du ringde: Petra
Alkoholdrycken: Starkcider på krogen
Bilfärd: Petra, hon hämtar mig i gnosjö varje morgon
Filmen du såg: Huh, nån kärleksrulle på tv med hon barrimore eller hur det stavas
Gången du grät: Igår lite, Såg nått program med doktor phil och tyckte synd om mig själv.
Måltiden: Kyckling och sallad med kall currysås efter jobbet igår.


9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Alldrig i livet
Våga hoppa bungyjump: oh no
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja men det gör jag ju.
Kalla dig själv lycklig: Ja, ibland så
Hellre ta bilden än vara med på den: Nja.. jag gillar ju att synas.
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Ja, Små vita lögner för att göra livet lättare kanske.
Kunna springa 50mil: Nä


8 VAD:

Gör du just nu: Har jävligt tråkigt och ska strax börja jobba igen.
Ska du göra imorgon:Tapetsera färdigt i hallen och ha filmmys med Tina.
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Det fixar sig alltid (Men jag tror inte på det)
Har du med dig in på bion: Tina hoppas jag och chips <3 I love chips.
Är det för färg på dina byxor: Svarta.
Är det för väder hos dig just nu: Typiskt svenskt halvmulet bajsväder!
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Håret! Det är sjukt viktigt.
Skulle du göra om du vann på lotto: åka utomlands.


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Bh
2. Trosor
3. Luvtröjja
4. Arbestbyxor
5. Eco skor
6. Hörlurar
7. Armband


6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: Nä int
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Om jag inte minns det så är jag bra på att hålla dom. hah
Använder du huvtröjor: På jobbet så.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Nje. jag är ganska nöjd.. Men en pircing till kanske.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Båda.


5 VAL: ?

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång, På sommarn. Mysigt!
Sommar eller vinter: Lätt sommar om det är sol.
Vilken ålder har varit bäst hittills: Vet inte riktigt. 20 kanske?
Sova på sida, mage eller rygg: mage
Kramar eller kyssar: kramar. Jag älskar att kramas


Kommentarer
Postat av: Marika

Heeej:)Va kul att du har en blogg:)Det visste jag inte..Hoppas att allt ebra med dig o att flytten har gått bra..

2008-08-28 @ 20:05:07
URL: http://marika79.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0