Yesterday was a good one

Mycket trevligt med besöket igår och mycket mat blev det.. Får snaska på det både idag och imorgon. Det blev igen film, blev istället en sväng till kalles avskedsfest i värnamo. Träffade ett och annat bekant ansikte och jag och nordin kunde inte låta bli att prata på om de gamla goda fyllorna man hade på gymnasiet. Full som fan både fredag och lördag.


Nästa helg fyller jag år och då skulle det sitta fint med en såndär fylla som man kommer ihåg flera år efteråt. Det är aldeles för längesedan och jag kände mig väldigt tråkig och försvunnen efter vår nostalgitripp igår.

Just nu kollar jag spännt på Det okända och lugnar ner mig lite genom att skriva här i pausen. Gillar nästan alla program som har med folk "från andra sidan" att göra. Jag är helt fast, Det är så sjukt intressant.

Nu är klockan förmycket igen och i morgon är det jobb. Godnatt.

Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0