Helt jävla underbar.

Allvarligt talat så hade jag den bästa fyllarn på typ 1,5 år i lördags. Emelie och Sussi! Det var helt klart ett kärt återseende och jag ska verkligen jobba på att bli lite av mitt gamla jag igen och dra mig till jkp och bli full och glad som jag brukade vara. Hanna och Hanna ägde dansgolvet, det känns som att det borde bli lite tradition att hon alltid ska vara med när det ska dansas. Och du Emmmelie Nordin du tar fram det bra i mig. Min tina är underbar; helt jävla underbar och jag vill aldrig att sprit ska göra mig elak och dum mot dig igen. Those days are over. Min helg var underbar!
  
Bilden har jag snott av emelie fridlund.

Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0