Alla som jag känner

Veckans utmaning.
jag och min lillgris det vill säga tina :) hade ett snack om att vi skulle ta upp kontakten med våra gamla vänner och bli vänner igen.
hon på sitt håll och jag på mitt.
Det är fint när man bara kan ringa en gamal vän och säga "ska vi ta och bli vänner igen och kanske bowla och gå ut och käka?" och de gamla goda bara nappar.
och idag Denna veckan fick jag tag på caroline ska vi ut och käka chinamat på bambu i bredaryd.
Linnea nappade också på sitt håll och vi planerar bowling nästa fredag och tar med oss pinglan ellen också förhoppningsvis.
ååh, jag saknar verkligen mina vänner och det ska bli skoj att lära känna er igen.
Inte för att jag inte trivs med att hänga med bara tina det är ju det bästa jag vet men alla behöver komma iväg på egna fötter ibland och ruva sina relationer.


Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0