fler steg

Jo, jag som många andra har börjat träna och hålla sitt nyårslöfte som det ska hållas.
mitt nyårslöfte var att jag inte skulle bita på naglarna och faktiskt så har jag inte tagit en enda tugga.
men jag känner ändå att jag skulle behöva lite stöd att klara av detta. (skriv gärna en kommentar)
Jag är en ganska bra tävlingsmänniska och skulle gärna vilja sätta upp ett vad.
Har försökt få med min vän frida att sluta bita med naglarna men hon envisas med att "jag trivs ganska bra i mina nertuggade naglar" och gick inte alls med på mitt vad att den som inte slutat bita på naglarna till sommarn och i samband med hennes student skulle bahöva åka till chapparalls saloon en kväll utklädd till cowboy elller snarare cowgirl.  ja ja försöka kan man ju alltid.
Men ganska bra vän är hon iallafall och vi har börjat gå ut varje kväll en runda och ska snart så snart bli smala och sunda. Jag är bra på att rimma. Märkte ni det?
Om det är någon som är sugen att slå vad med mig så hör av er.
Förövrigt så så har jag bara skirvit detta inlägg för att kolla lite hur det fungerar det här med blogg.
vi får la se hur länge det varar.
Hur får man större text?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej ! Vi kan slå vad, jag vill inte heller bita på mina naglar o det är lättare om man har nån att bevisa för att man faktiskt klarar sig haha.

2008-01-19 @ 14:44:15
URL: http://mandz.blogg.se

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0