Min nya vän.

Jag har lärt känna en ny vän på senaste tid.
Jag  frida och tina och min nya vän Karolina sköld ska fixa ihop tacos ikväll och de ska bli så trevligt så.
Karolina verkar verkligen vara en person som man inte behöver anstränga sig ett skit för att vara omkring och de gillar jag :)

Föresten så kom jag på att det kanske inte är så roligt med blogg som jag trodde så det kommer inte bli en "ett inlägg om danblogg" utan snarare en" veckoblogg"
Och jag kommer inte heller skriva så intressanta saker men de här är mest för min skull.

Idag ska jag klippa mig och jag ska bli så snygg så. fasen vad bra det känns!
Och tina kommer hem och sover igen hon sov hos sina föräldrar inatt för ossi stackarn är sjuk.
Det blir skönt för jag saknar henne när hon inte är nära.
Värst blir det ju alltid framåt natten ^^

Kommentarer
Postat av: Little piggy

Hej sötnos ^^v D kommer bli mys idag.Meow saknar dej massvis. Ossi är söt med tratt på huvvet.
love you =**

2008-01-25 @ 08:18:35

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0