Skit! Jag kommer inte hinna!

Det brukar vara väldigt jobbigt för mig att ta mig ur sängen för tidigt på morgonen sådär tidigt som varje vardags morgon.
vaknade med panik i hela kroppen och de bara bubblade i huvudet.. hur ska jag hinna? hur ska jag hinna?
tänk så har de ingen annan tid? fuck.
Den bokade tiden är i morgon men tina jobbar halv1-10 och bussen hinner jag inte med för att sen hinna med den tillbaka innan emma kommer och hämtar mig för dansen.
Varför måste de öppna så sent på dagarna då? Nu blir det att sitta här med en klump i magen och vänta och vänta och försöka hålla hoppet uppe att det kommer fixa sig.
Allvarligt talat så mår jag fasen dåligt av att jag kankse inte kommer hinna. ha ha vilket jävla problem.
Det är ju självklart att jag ska vara snygg i håret på morfars kalas på söndag. hela släkten kommer ju vara där.
Snyggt hår = mindre nervöst.


allt är ringt och allt är fixat. det blir att ta ledigt två timmar från jobbet. men det är det värt för att vara snygg.


Kommentarer
Postat av: amanda

vad ska du gööra?

2008-01-22 @ 11:10:46
Postat av: amanda

vadå för släktkalas? på din mammas sida eller?

2008-01-22 @ 13:14:26

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0