60 år kalas.

Strax ska vi iväg och jag skriver ett inlägg för att fördriva tiden lite. Hela veckan fram tills igår har jag suttit och rimmat på båt och det var inte lätt.. så hoppas att han blir glad iallafall. Annars lägger jag nog ner det där med rimmadet. Senare ska det packas för i morgon bär vår resa av till finlad på ca 16 timmar enkelresa och sen lika lånt tillbaka. lååång tid det. Tur att  man inte hela resan ska spenderas i baksätet på en bil utan lite båt med och övernattning i mellan. På båten har de spelmaskiner:)

Ojoj. mamma hälsade på idag med första gången sen jag flytta hit för fyra månader sen ungefär. På tiden tycker jag men det sa jag inte. Antar att jag samlar på mig det som allt annat och sen när tiden är mogen så exploderar ja ut allt. Kanske inte så bra taktik men sån är jag.
Skepp och hoj nu ska vi ha skoj ^^ fan vad mesig jag är.


Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0