Hemlängtan

Ganska mycket för lite sol och Mycket sitta och vila omkring.. lite för mycket att man mer än ofta känner myror i benen.
Allt på tv är finsktextat och jag fattar inte ett skit. Hemlängtan är nu ett faktum, Ska bli så skönt att slippa fråga sig fram om allt och kunna vara lite självständig igen.Jag och tina har byggt ett skitstort korthus. jupps, det är sant! Det kommer komma upp bildbevis sen om ni inte tror mig. Måndag - tisdag blir det båten iallafall hemmåt. Sitta vid spelmaskin hela natten är min plan. hah vi får la se hur det blir med det, Brukar inte ha nån vidare tur med det och pengarna tar oftast slut fortare än man tror. Nu ska vi snart in till stora staden Helsinki och försöka fynda nått vettigt.

Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0