MG

Egentligen är det sommarfest på jobbet idag.. men det känns som om det alltid blir samma strunt när gubbarna samlas. Sexskämt efter sexskämt radas upp och eftersom jag är ensam tjej i fabriken så kan jag känna mig ganska utsat.
"Vi har kommit på ett nytt smeknamn till dig Hanna! MG som i Muffgnuggare!"
"Har du med dig ris idag med?" "-ja jag gillar ris." "hahaha! ja klitoris!" Ja, alltid kan man ju roa nån.
Skippade festen iallafall och fixa i stället ny frisyr. klippte upp den lite så nu är det ganska kort men det blev ungefär samma frisyr som innan det som skiljer är att min page inte längre är lika lång fram utan kortare på ena sidan.
Får la se om jag kan få kameran att funka senare och lägga upp en bild.


Kommentarer
Postat av: Bro!

HAHAH KLITORIS!

Den var feting bra

2008-06-29 @ 18:26:02
Postat av: Maria

va jobbar du med ??



ja köpte nanne så ska nog kolla på den idag :)

2008-06-30 @ 11:51:46
URL: http://blooondiiie.blogg.se/
Postat av: Bro!

Äh, visa att du är en riktigt hårding!

Bry dig inte om deeee gubbs!

2008-06-30 @ 21:30:22

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0