Frisyren tål att tänkas på.


Jag är med och tävlar om en plattång hos Lily. Priset är sponsrat av baresso.se,
som har nätets billigaste hårprodukter samt värmeverktyg.

Vill du också vara med och tävla?
Klicka här för att komma till tävlingen.
--------------------------------------------------------------------------------

Jag har blivit helt tokig på tävlingar och skulle vilja vinna..
särskilt plattången faktiskt för min är helkass och tar sönder mitt hår.
Imorgon blir det frisörbesök och det kommer kännas så jävla skönt.
Det har gått mer än två månader sen sist och jag känner mig tråkig, halft dassig och ful.. men frisyren tål att tänkas på för jag har ändå trivts bra i den.
Vad tycker ni? Ska jag ha kvar den gamla? Vad ska jag göra med den röda luggen?
Hitta inga direkt bra bilder men de får duga..

Natti natti nu vänner.
     

Kommentarer
Postat av: amanda

luggen är fin!

2008-06-29 @ 20:58:46
URL: http://mandz.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0