moi & kippis!

Jag längtar. Det ska bli så skönt med några veckors semester. Första tio dagarna blir det spänning i Finland med sötens släkt och så. Måste säga att jag är lite nervös och så på vad som egentligen ska hända. Hah, Hoppas jag får komma in iallafall och att det inte blir för många frågor och diskutioner om vårat flickvännsförhållande. Mest orolig är jag nog för språket och över hur handikappad jag dryg jag kommer känna mig när mina frågor till tina hela dagarna kommer vara "va? vad sa dom?" och "vad hände nu då?" Iof har jag varit med om det tidigare vid jultid och det överlevde jag. Man gör ju allt för sin älskade och då är släktsamlingar inräknat. Nått ord kan jag iof., vad tror ni? Moi och kippis kommer man la långt med? hah.Nu blir det sängen för mig för jag är björntrött asså.. Ett plus är det ju också att timmarna känns så mycket snabbare när man sover.. Åååh, Semester!  GODNATT VÄNNER.


Kommentarer
Postat av: Bro!

Vafan! Har du redan semester!?

2008-07-01 @ 14:50:44

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0