Toppenfyllor

Gisledagarna. Allvarligt talat så förväntade jag mig inte alls mycket utan trodde att det skulle bli lika trist som förra året, men icke! Helgen har varit  jättebra och jag har haft dubbla efterlängtade toppenfyllor.
Vet inte riktigt vad det har varit med mig.. De två senaste åren så har jag bara haft sådär lagomkul fyllor, sånnadär som lika väl kunde kvittat. Jag har verkligen kämpat för att bli riktigt jävla dyng men inte riktigt kommit hela vägen på mycket länge.. Det kändes nästan som om mina gamla underbarar dunderfyllor hadde lämnat mig men efter helgen så tror jag börjar hitta mig själv och mina supertoppenfyllor igen :)

Kommentarer
Postat av: amanda

meeh det är ju inte fusk! man kan ju
se det som nagelförstärkning. alltså hela nageln är ju inte lösnagel, bara toppen på den serru! haha

2008-06-03 @ 15:12:26
URL: http://mandz.blogg.se
Postat av: amanda

ja men hallå, alla medel är tillåtna!!

2008-06-03 @ 18:45:44
Postat av: Anna

Haha, jag vet. Så jävla störd. Jag kan garva sönder mig åt Nilecity :D

Gött att dunderfyllorna är tillbaka!

2008-06-04 @ 19:08:28
URL: http://annalindback.blogg.se

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0