Dolly! Något att leva länge på.

Sen i lördags när jag var på Dollys konsert i malmö kan jag bara säga att jag är helt och hållet såld.
Hela publiken blev helt tyst och stilla och jag satt med gåshud över hela kroppen och tårar i ögonen när dolly tog de första tonerna på låten "Little sparrow". Det är den underbaraste låtar jag hört live och jag kommer vara den första att köpa biljetter om hon kommer hit igen. Tårögd var jag också när låten "I will always love you" var slut och jag insåg att det var den sista för kvällen. 
Bara "En gång till!" Snälla snälla!


 



Hittat en bok som jag bara måste ha.
Det får bli det första köpet på nästa lön om ingen är så snäll och köper den till mig  =*

Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0