våra dagar.

Det känns som om vi sällan lyckas träffa in våra glada dagar samtidigt.
Idag är det en såndär skitdag för dig och när jag kommer hem så blir det nästan alltid det aoutomatiskt för mig med.
Jag ska göra allt för att hindra det för jag vill inte vill inte vill inte!


Idag har jag ringt til banken och till dom som ska ha hand om min gamla hemförsäkring säkert 10 gånger fram och tillbaka. Att det ska vara så jävla lätt att skaffa något som verkar vara helt jävla omöjligt att bli av med. 
Hoppas janna på banken löser det åt mig annars vet jag fan inte vad jag ska göra.
Det känndes inte riktig som dom tog mitt hot "hej jag heter hanna och jag är arg" på allvar.

Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0