Det är det lilla som har stor betydelse.

När du säger att du inte hinner. När du säger att du kanske är för trött för att möta mig..
Men sedan skickar att du väntar på mig.  väntar på min puss och säger att du ångrat dig.
När du tar dig tid och gör det för mig.
Detta hände förra veckan men den där känslan som jag fick..
Känslan som gav mig tårar och gjorde mig så lycklig sitter kvar när jag tänker på det.
Du gjorde mig så jävla lycklig och du gör.
Det blev ingen puss för att jag åkt hem tidigare, men du kom och det betydde mycket för mig.
ja, jag är en känslig person.

Kommentarer
Postat av: little mss piggy

Hey, Sötnows =* I love you, Sometimes i suck at showing it to ya. Men jag älskar dej, Galet.

2008-03-17 @ 14:52:56

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0