När man inte längre står högst på listan.

Nu kommer ett såntdär patetiskt inlägg som jag lovade mig själv att inte skriva.
Skit! jag är så dålig på positiva tankar.
Fan vad skit det känns när man inte längre är den som står högst.
När man inte längre är den som du vill vara med mest och när du inte längre gör allt för att få vara det.
Kanske förväntar jag mig alltid för mycket.

Vad jag än gör så har jag alltid tid till dig.. och om jag inte har det så skaffar jag.
Allt är ge och ta. jag kanske skulle sluta ha tid.

Kommentarer
Postat av: little miss piggy

Du förstorar upp saker o ting,mmm.
Är inte så, du märker det nångong.
ha en bra onsdag, Nattti natti. puss

2008-03-12 @ 10:47:41

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0