Provisoriskt & plågsamt.

Ja. hemkommen från tandläkarn med stora tårar.
En stund såg jag ut som en haj och nu vet jag inte vad!
För att jag ska kunna äta ordentligt så tryckte de dit en bit plast provisoriskt och det ser inte vakert ut.
Allt är mycket värre än innan. fulare färg, sneare och vassare i kanterna.
Minst 10 dagar  i väntan på att tandköttet ska hamna på plats igen..
Det kommer bli jävligt tunga dagar för jag vet att jag ser ut som ett monster i munnnen.
Jag har dåligt självförtroende.

Kommentarer
Postat av: Helena

jag tycker dina nya tänder var riktigt söta ! :D
haha. Men var glad att du får nya, och blekta med väl?

2008-03-03 @ 22:51:41

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0