Fisketävlig

Fiskfångst. yes! fick upp hela två små liv och vann en kaffekanna,
Dricker ju inte kaffe så kaffekannan får tina och fisken var jag snäll och släppte tillbaka i sjön.
Har dock lite dåligt samvete för att skadat  först med min krok innan den fick simma fritt igen,
men är det fisketävling så är det ju.

                       


ååh, Jag har ändtigen hittat min plånbok med, haft sådär panik i magen hela dan för att den har varit borta.
Den låg på ett så dummt ställe som uppe på soffryggen. Känns jäkla skönt att ha hittat deniallafall,
jag hatar när såntdär viktgt försvinner.

Kommentarer
Postat av: bro!

fisketävling? med jobbet eller? måste ju varit Mackans idé eller nåt..
och jag orkar inte lägga ner tid på designa bloggen heller :P

2008-05-28 @ 21:37:01
Postat av: amanda

fan vad fin du är i håret!

2008-05-28 @ 23:17:17
URL: http://mandz.blogg.se

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0