Jag borde skärpa mig.

Jag måste sluta vara sjuk nästan en dag varannan vecka..
Men det är så skönt att ha dig nära ibland när man är pigg.. När det inte är efter jobbet.
Det känns så jävla skönt och jag tänker att jag verkligen förtjänar det i bland men det funkar ju inte riktigt i längden att vara borta från jobbet.
Uuh, vad skönt det skulle vara att bara jobba 4dagar i veckan alltid.
Jag lovar att jag ska skärpa mig men bara inte riktigt än.  jaha, nu är det iallafall dax att jobba igen:/
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag är pepp för i morgon ska jag och min tina iväg och handla nya kläder,
Det var jävligt längesedan och vi behöver slänga det gamla slitna och dassiga.



"Tänk på den stunden som fick er att känna
att ni va HIGH ABOVE, Den stunden som fick er
att le som mest.
THAT is what im feeling every single second when im with my baby.
Dagens ord och känsla och allt: Rakkaus"

You make me so fucking happy.






Kommentarer
Postat av: Little miss piggy

Åh=* Älskar dej verkligen hur mycket som helst.

2008-05-22 @ 06:55:07
URL: http://loaded.blogg.se

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0