"Det där jävla utlänningarna"

I lördags blev kusin mikael misshanlad och rånad. två blödingar i hjärnan, en i varje hjärnhalva som nu gått ihop och blivit en större. Han ligger fortfarande kvar på sjukhus och läget är inte jättebra. Han har svårt för att sätta ihop meningar och sluddrar. Jag tycker att hela händelsen är förjävlig och jag förstår inte att någon kan göra så. Riktigt upprörd blir jag också över hur folk tänker och vad folk har att säga när dom hör detta. "säkert nån somalia" " det var säkert nån jävla utlänning" "helsingborg? Där bor det en del svartingar". Så jävla omoget att jag blir förbannad! Idoiter finns det ialla  sorter/ färger/ raser. känner att jag tappade fokus lite där och känner mig jävligt arg på mycket. Det jag egentligen ville ha sagt i detta inlägg är att jag verkligen hoppas hoppas hoppas att mikael blir bra igen.

Kommentarer
Postat av: lill miss piggy

Gosh, Trångsynta idioter!

Du är bra iaf =*

2008-11-27 @ 14:16:30
URL: http://loaded.blogg.se/
Postat av: Amanda

fan vad hemskt :/

& folk är hemska i allmänhet. Inte bara invandrare, som sagt. Man tappar ju fan hoppet om att det finns normala människor.

2008-11-27 @ 18:04:11
URL: http://mandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man tappar hoppet om mänskligheten! Å jag blir så tokig när jag hör sånt här.

2008-11-30 @ 14:29:05
Postat av: Anonym

beklagar

2008-12-01 @ 19:01:39
Postat av: nedda

Måste hålla med dig något väldigt mycket.

Skit som skit, människor som människor. Alla förstör och slåss. finns ingen "ras" som skulle göra det mer än någon annan.

Hoppas din kusin kommer bli bättre, hanna.

2008-12-10 @ 15:15:11
URL: http://neddda.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0