Fladdermus.

Hitta den här ibland mina gamla mobilbilder igår och fick tillbaka den där panik känslan jag hade när jag tappa mina tillfälliga proteser i påskas. Jag fick åka in akut och betala 900kr för att de skulle limma dit dom igen. "jaha ja där åkte helgens krogkassa. faaaaaaan!" Nu har jag fått tänder som sitter lite bättre förhoppningsvis. men det är kul när man tänker "när du minst anar det" så kan man  se ut som en lien fladdermus igen. HAHAHA! (Kanske är jag bara nyvaken och fnittrig men är inte fladdermus är ett jävligt roligt ord?!)


Kommentarer
Postat av: Paula

Ja det är verkligen skit. Speciellt när man har en fre,lör, sön eller lör,sön, mån. Lång pina! Jobbar varannan helg.

2008-11-16 @ 03:40:22
URL: http://nogg.se/paulan
Postat av: syrran

du är nog adopterad för det finna verkligen ingen i vår familj som har så kass humor som du.....

2008-11-16 @ 10:23:57

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0