Min Plan.

Jag kommer komma tillbaka för jag vet att vi är långtifrån klara med varandra. Du och jag så är det bara. Men jag måste åka bort ett tag. På måndag har jag packat väskan och beger mig för att sova skavfötters med syrran eller huvud brevid huvud om jag är riktigt snäll. Det kommer vara den svårt att åka, men jag längtar redan efter att komma hem igen<3

***************************************************************************************
Idag har jag toffs för första gången på ungefär ett år. Min plan på att spara ut till lite längre verkar funka bra. Nu ska jag bara hålla mig för att klippa det kortare igen. Det är svårt men det måste gå! För jag har lite tankar på att testa nått nytt .. Permanentat nästa?

 

Kommentarer
Postat av: lill miss piggy

krull e fint.testa.

2008-11-05 @ 15:09:05
URL: http://loaded.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0