ohja



Tjejer, svarar ni inte på följande frågor kommer ni att få otur med ert utseende i 10 år framöver.

Äger ett par vita string: nope jag kör mormor style.
Har mer än 5 bh:ar: det har jag nog men jag använder bara två eller tre.
Älskar killar som har magrutor: bryr mig inte så mycket.
Har haft trekant: nope.
Har färgat håret: ja, jag besöker ju frissan varannan månad.
Går inte ut utan smink: jodå, jag är riktigt trött ibland.
Har någon gång spelat klädpoker: Nej. Jag har alltid varit lite chicken.
Har haft sex på en offentlig toalett: hum.
Strulat med en tjej: ja det kan man säga.
Du studerar ofta din kropp i spegeln: väldigt ofta.
Du har någon gång föreställt dig själv ha sex med Brad Pitt: Nä.
Du älskar att prata om sex och killar: Nä, jag håller det lite hemligt.
Har dåligt självförtroende:  joja, Jag har mina tjock dagar.
Älskar att få uppmärksamhet: Om det är positivt så gärna.
Romantiska filmer är det bästa man kan se: det är mysigt att känna sig lite ynklig ibland.
Du har solat solarium: Ja nån gång. Men jag blir inte värst brun för det.
Du har haft sex med mer än 10 olika killar: "vem bryr sig, men man början bli till åren så..."(jag snor den kommentaren av anna redman)
Du bär alltid läppglans: nä verkligen inte min negermun ser ut som en röv då.
Du är nöjd med dina bröst: de hänger med så de får duga.
Du är smal: på vissa ställen. hah.

DU HAR SVARAT ÄRLIGT PÅ FÖLJANDE FRÅGOR: ja visst.

Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0