Om jag fick bestämma.

Jajaja! igår kunde jag inte hålla mig längre så jag satte upp julbelysning på balkongen och lite inne i fönstren. Jag vet att jag kanske är lite tidigt men jag har ändå dragit ut på det så länge jag kunnat. Om jag fick bestämma så skulle pyntet vara framme minst 1,5 månad eller iallafall lite belysning när det börjar bli mörkt. Det är ju så mysigt!  Men även jag har gränser så tomtarna får ligga kvar en stund till i lådan. Har en finfin julbakgrund som kommer komma upp här på bloggen snart också. Vi får se hur länge jag kan hålla mig. iiih.

Kommentarer
Postat av: Millan

hihi du e som jag, älskar julen!

men... ja kommer nog hålla mig, iaf tills onsdag lr nåt. hihi



2008-11-24 @ 16:13:53
URL: http://milliesegnaord.blogspot.com/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0