Allt kan hända.

idag har jag varit väldigt duktig för jag har tagit blodprovet som jag skulle nästan utan att börja gråta. Sprutor är nog det värsta jag vet så "det kommer gå bra" och "det gör inte ont" fraserna funkar inte riktigt på mig. Paniken blir nästan lite större. Men idag är jag väldigt stolt över mig för jag ryckte bara bort armen en gång eller högst två för sköterskan. Jag föreställer mig alltid det värsta, kankse får sköterskan nått psykbryt och börja hugga mig?! Allt kan hända. En passande bild från Saw 2, Den värsta av alla cener i de filmerna.


Kommentarer
Postat av: amanda

ne jag vet. sjukt

2008-11-26 @ 06:43:43
URL: http://mandy.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0