Jag har hittat ett otrevligt hål.

usch ja, Trodde först att det bara var en såndär vanlig förkylningsblåsa i munnen som jag brukar få och det var därför kändes det lite svullet. Men nä! Kände med tungan och det är fan ett hål! Längst bak i munnen och  fram ur hålet sticker det ut en liten tand spets. Helena sa: "ibland växer de inte ut mer än så och då kan det fastna mat under hud fliken/hålet och bli inflamera" Helvete. jag är fan livrädd

Veckans händelse: Hanna har nu raderat sitt lunarstorm konto och istället loggat in på facebook.


Kommentarer
Postat av: lill miss piggy

Dom va lite roliga, thanx

2008-10-14 @ 15:19:14
URL: http://loaded.blogg.se/
Postat av: lill miss piggy

Säg itne att jag varit det bästa för det har jag ju inte. "du måste skärpa dig". Remember ?

Och jag ska d, Antingen tar det lite tid eller så tar det forever. I suck><

2008-10-14 @ 15:51:11
URL: http://loaded.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0