Det är inte vädrets fel.

Det kommer i perioder och jag vet att jag måste rycka upp mig. Jag måste ta mig till jobbet imorgon fast att jag mår sjukt  dåligt av att bara tänka på det. Helst av allt skulle jag bara vilja duscha nu och lägga mig under täcket med Tina och aldrig mer behöva gå upp. Kanske är det vädret? Ne,det kan jag faktsikt inte klaga på för idag har det varit sol. fan med!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens trix. Testat att färga ögonfransarna men med utan nått större resultat. Ska testa att göra om det i morgon och då ska jag försöka bjuda på före och efterbild. Spännande va?


Tack tack tack Albin för Ipoden jag fick innan jag åkte hem i helgen. Nått jag verkligen behöver. Ska bara försöka förstå hur det funkar me.


Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0