Kiss på ringen.

Det händer ibland. Att jag som alla andra men som är ensam tjej här ute i fabriken tar en sväng till damtoaletten som ligger i damernas omklädningsrum och möter en man påväg ut från toaletten och blir rasande.. Då kan ni kanske förstå hur mycket jag bara vill skrika "jag ska skära pitten av dig din jävel!" när jag upptäcker att mannen lämnat piss på ringen också. Fy fan vad jag hatar män ibland. Och det är faktiskt inte den minsta lilla gnutta av humor i det här inlägget. Jag är arg.


Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

men bläää vad äckligt!!! är du verkligen ensam tjej på jobbet? hur kommer det sig?! :)

2008-10-16 @ 18:08:59

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0