Lite av varje.

Nu är jag sådär alldeles för trött igen. Jag har egentligen mycket att göra innan jag kan hoppa i säng men jag får stressa med det i morgon.
Jag laddar ner nya ljudböker för Gynnings bok (Ego girl) tog slut för snabbt. Mycket bra bok föresten och jag funderar på att skriva en liten kommentar i Carolinas blogg. Tror hon skulle gilla det. Nån om vill tipsa om nån såndär man bara måsteha läst eller ja lyssnat på. Komigen nu! Tipsa mig!
Första poängen i motionsjakten är avklarad. På Måndag ska det börjas på riktigt. 40 minuter motion för både mig och Tina. Ingen ska banga! Chips magarna ska bort! Jag stöttar dig och du mig <3
Det är roligt. Känns riktigt skoj faktiskt att fler och fler börjat läsa min blogg, men inte kul att ni fortfarande är lite dåliga på att kommentera.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Anhörig av Katerina Janouch.





Trevlig läsning!

2008-10-02 @ 15:13:03

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0