reflexvästar, stegräknare och pannlampor.

uppdrag. Motionsjakt. Det var vad som togs upp på möte idag. Alla ska börja motionera. Va fan! Nääää! Var min första tanke. Min andra var att det kan ju inte skada iof. Så nu är alla på jobbet utrustade med reflexvästar, stegräknare och pannlampor. Haha snygg syn. 40 minuter varje dag 1 poäng per dag. Tur att jag ska på dans idag då. 1Poäng till mig! Yeaj! Alla vägde in sig och mitt personliga mål blir att gå ner 3 kilo till jul och kanske få lite fastare stjärt på köpet. Så svårt ska det la inte vara? Jag klarar det här! Pusha pusha!


Kommentarer
Postat av: lill miss piggy

Oh va kul=)=)

Måste jag också börja träna nu fan!

I aint gonna b miss fattie när du blir värsta fitt lix!

IH!

2008-10-01 @ 13:31:55
URL: http://loaded.blogg.se/
Postat av: Elin k

Hej! Men vad kul!! jag vill också va med!

pannlampor, reflexvästar & stegräknare, kan det blir mer hurtigt?! :)

Lycka till får man väl säga då!

2008-10-03 @ 10:50:31

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0