Storlek 45

Blev ingen vinterjacka eller varma byxor men det blev mycke av allt annat bra. Fast inget onödigt. Nä, jag är ganska bra på det. Nya stövlar blev det. Medans jag stod där och gnällde lite över att jag har aldeles för stora fötter och dom aldrig har skor i den storlek och färg jag vill ha, kom det in en annan tjej och gick rakt till peronalen och frågade "har ni några damskor i storlek 45?". Fan där har jag stått och klagat och lipat över mina 41:or. Fyfan för mig! tycker så jävla synd om henne att jag faktiskt har börjat "gilla läget" när det gäller mina fötter.

Annars har helgen varit ritkigt trevlig.
Fredagshäng hos frida, Tilltugg: Morötter och dipp.

Lördagsbad
i savsjö med Nordin hennes Totte och en syster.
Käk: På en pizzeria som låg brevid en frisör salong vid namn "hair é vi" . Det bästa namn jag hört på länge.


Kommentarer
Postat av: Amanda

tackar!

2008-10-27 @ 15:07:34
URL: http://mandy.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0